09031959795

نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10

QUEST X10 Pro

نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10

نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 QUEST X10

 

فلزیاب QUEST X10 کوئست ایکس10 از قدرت تفکیکی مناسبی برخوردار است و دستگاهی مناسب برای جستجوی اشیاء فلزی و تکه های کوچک طلا در اعماق سطحی زمین است.

 

شرکت کوئست آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا سازنده انواع دستگاههای فلزیاب می باشد که با استفاده از فناوری نوین و تولیدات به روز، یک انتخاب شایسته برای کاربران آماتور و حرفه ای می باشد.

 

فناوری به کار رفته در این دستگاه از نوع VLF است و از ضریب خطای بسیار کمی در کاوش و کشف اهداف برخوردار است.

 

این کمپانی در سری ایکس محصولات خود با ارائه مدل QUEST X10 از فناوریهای ویژه ای استفاده کرده که به آن می پردازیم.

 

سری ایکس
این شرکت در سری ایکس جدید از کویل ضد آب بهره برذه تا بتوان در مناطق آبی با عمق کم و بستر مناطق کم عمق رودخانه ها بدون نگرانی از صدمه دیدن دستگاه به کار جستجو در هر نوع آب و هوای نامساعدی پرداخت.

 

کاربری آسان

این دستگاه به دلیل استفاده از رابط کاربری آسان برای همه افراد از آماتور تا حرفه ای قابل استفاده بوده و به دلیل حساسیت قابل تنظیم قادر به کشف قطعات کوچک طلا و فلزات گرانبها در اعماق زمین است.

 

بالانس خودکار
این فلزیاب دارای تنظیم تراز و بالانس خودکار در سطوح مختلف زمین است که آن را متمایز از دستگاههای میان رده می کند و برای کاوش در تاریکی و شب مجهز به لامپهای ال ای دی است تا هیچ زمانی برای کاوش از دست نرود.

 

همچنین این دستگاه از اتصال به هدفونهای حرفه ای پشتیبانی میکند.تا هیچ صدایی ایجاد نویز نکرده تا کاربر بتواند روی صداهای اصلی متمرکز شود.

 

مشخصات
دارای سیستم جستجوی وی ال اف
دارای کلید و منوهای بصری آسان برای همه کاربران
طراحی ارگونومیک و قابلیت استفاده از هر دو دست
دسته فرم T و بسیار مقاوم

 

دارای کویل مقاوم و ضد نفوذ آب و گرد و عبار
استفاده از فناوری Float Resin برای سبکتر شدن دستگاه
دارای باتری قابل شارژ به کمک پورت یو اس بی و پاوربانک

دارای وزن کم : 950 گرم
دارای سیستم تراز و بالانس خودکار
دارای سیستم ریکاوری پرسرعت
دارای هدفون
سیستم کنترل نور

 

فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 Pro ساخت شرکت آمریکایی واقع در ایالت کالیفرنیا می باشد، کوئست در سال های اخیر که وارد ایران شده است بسیار خوش درخشیده و تمامی کاربران خود را راضی نگهداشته است.

 

به تازگی ورژن جدید X10 به نام ایکس 10 پرومکس توسط شرکت گوهرباستان وارد شده است که بسیار با کیفیت تر از ورژن قبلی یعنی ایکس 10 پرو می باشد.

 

شرکت فلزیاب سبلان به تازگی در سال ۲۰۲۳_ ۲۰۲۴ موفق به کسب نمایندگی از شرکت QUEST کوئست آمریکا در ایران شده است و تمامی دستگاه های پیشرفته و به روز این شرکت را قابل ارائه در ایران کرده است.

 

خریداران محترم با خیال راحت میتوانند محصولات اورجینال و با کیفیت آمریکایی شرکت کوئست را از ما با مناسبترین قیمت بخواهند.

 

فلزیاب Quest X10 از دسته فلزیاب های قیمت مناسب شرکت می باشد که تا عمق ۱.۴ متری زمین را میتواند کاوش و عمق زنی داشته باشد و نیز دارای تفکیک بسیار قوی می باشد.

 

این فلزیاب از دستگاه فلزیاب های VLF می باشد که دقت بسیار بالایی در تشخیص و شناسایی فلزات مختلف را دارد.

 

معرفی ایکس ۱۰ پرو کوئستQUEST X10 pro آمریکا

همانگونه که گفته شد کوئست ایکس ۱۰ پرو ساخت شرکت آمریکایی کوئست می باشد، هنگامی که کشور آمریکا پشت ساخت دستگاه و یا وسیله ای باشد باید اطمینان کامل را به آن‌ دستگاه داشت.

 

فلزیاب QUEST X10 از نظر ارگونومیک و طراحی بسیار زیبا و شکیل می باشد و به نسبت قیمت حدود ۴۸۰ دلاری آن بسیار کارآمد و کار راه بنداز می باشد.

مطالب پیشنهادی  خرید فلزیاب GPX 4500

 

نقطه زن ایکس ۱۰ دارای کویل ضد آب می باشد و این امکان را به کاربر داده است که بتواند در شرایط مرطوب و بارانی به کاوش بپردازد.

 

وزن سیستم کوئست x10 پرو بسیار کم و چیزی حدود ۹۹۰ گرم می باشد یعنی زیر ۱ کیلوگرم وزن دارد، و این قابلیت باعث شده که کاربر را در کاوش های طولانی خسته نکند.

 

عمق زنی فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئستQUEST X10 pro آمریکا

کاتالوگ و دفترچه راهنمای این دستگاه جهت عمق زنی کوئست x10 چیزی حدود ۱ متر و ۴۰ سانتیمتر را عمق زنی مفید فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 Pro عنوان کرده است.

 

کارشناسان و مهندسان شرکت سبلان فلز این دستگاه را مورد تست و آزمون دد شرایط مختلف قرار داده اند و عمق زنی ۱.۴ متری کوئست ایکس ۱۰ را تایید کرده اند و برای عمق زنی یک سکه و یا جسم در ابعاد یک سکه را تا ۳۵ سانتیمتری تایید کرده اند.

 

جهت مشاوره رایگان و یا خرید دستگاه اورجینال کوئستX10 پرو میتوانید با کارشناسان شرکت فلزیاب شرکت گوهرباستان تماس بگیرید و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

09026822008

 

قیمت فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 pro
قیمت کوئست x10 پرو آمریکا

شرکت فلزیاب شرکت گوهرباستان سعی کرده است که نمایندگی تمامی شرکت های معتبر خارجی را دریافت کند تا بتواند محصول اورجینال به قیمت بسیار مناسب را با حذف واسطه ها و سوداگران قیمت گزاف دستگاه های فلزیاب در ایران، به دست مشتری برساند.

 

قیمت نقطه زن کوئست ایکس ۱۰ چیزی حدود ۴۸۰ دلار می باشد و اما این موضوع را باید بدانید که این قیمت دلاری دستگاه می باشد و نوسانات ارزی و هزینه های جانبی از قبیل مالیات، هزینه حمل و نقل و… را نیز باید به هزینه نهایی اضافه کرد.

 

برای گرفتن قیمت روز و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ای و زبده شرکت فلزیاب گوهرباستان میتوانید با شماره های 09026822008 و یا شماره 09031959795 تماس بگیرید و فلزیاب اورجینال به شرط تست و استعلام با مناسبترین قیمت دریافت کنید.

 

همیشه مراقب افراد سود جو که اجناس فیک و تقلبی را میفروشن باشید.

 

شرکت فلزیاب شرکت گوهرباستان تمامی محصولات و فلزیاب های خود را به ضمانت اورجینال بودن و گارانتی ۲ ساله شرکتی تحویل مشتری میدهد.

 

در ادامه میتوانید برخی دیگر از فلزیاب هایی که توسط شرکت فلزیاب  گوهرباستان به فروش میرسد را در قسمت فروشگاه سایت فلزیاب سبلان بررسی کنید و از کسب اطلاعات لذت ببرید

 

دستگاه سیمپلکس پلاس
فلزیاب ایمپکت پرو
فلزیاب آنفیبیو نوکتا ماکرو ترکیه

پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه

فلزیاب اکسترا پرو
فلزیاب اکوناکس ۹۰۰
دستگاه سی تی ایکس ۳۰۳۰

فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰
سیستم فلزیاب جی پی زد 7000
طلایاب گو فایند 66

 

فلزیاب مانتیکور
فلزیاب ونکویش ۵۴۰ پرو
دستگاه فلزیاب سیمپلکس الترانوکتا

نقطه زن دئوس ۲ شرکت XP فرانسه
فلزیاب اپکس گرت امریکا
فلزیاب لورنز زد 2 شرکت دیپ مکس آلمان

 

لوازم و امکانات موجود در پک اورجینال فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 pro

 

فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 Pro ضد آب بوده و برای شناسایی اهداف زیر آب بسیار مناسب می باشد.

 

این سیستم قابلیت تشخیص با ۱۰ حالت مختلف را به کاربر می دهد و کاربر میتواند سیستم را متناسب با هدف خود که سکه، طلا، جواهرات و … را دربر میگیرید تنظیم و آماده کاوش کند.

 

فلزیاب کوئست ایکس ۱۰ پرو اطلاعاتی نظیر عمق، اندازه، جنس هدف را به صورت رنگی و واضح روی صفحه نمایش ۲.۸ اینچی خود نمایش دهید.

 

فلزیاب ایکس ۱۰ پرو دارای ۴ حالت جستجو می باشد که شامل:

تمام فلزات
سکه
جواهر
حالت سفارشی

 

می باشد که در حالت سفارشی کاربر میتواند به دستگاه اطلاعات و حالت شخصی که مد نظر خودش است را بدهد و بتواند کارایی مد نظر خود را دریافت کند.

 

این فلزیاب دارای چراغ داخلی بوده و صفحه نمایش آن رنگی و قابلیت تنظیم نور زمینه را دارد.

مطالب پیشنهادی  خرید ردیاب TARGET540

نقطه زن کوئست ایکس ۱۰ پرو قابلیت بالانس خودکار را دارد و این توانایی سیستم باعث شده است که افراد مبتدی نیز بتوانند بهترین نتیجه را کار با این فلزیاب کسب کنند.

 

انواع مدل های سری ایکس X کوئست امریکا
شرکت QUEST سری ایکس ۱۰ را در دو مدل X10 و X10 Pro تولید کرده است و جدید ترین دستگاه سری ایکس دستگاه کوئست X10 پرو می باشد.

 

X10
X10 Pro
انواع کاربرد و کارایی فلزیاب X10 پرو
هر کاوشگری باید اطلاعات کافی و به اندازه در مورد فلزیاب و کاری که میخواد انجام بدهد داشته باشد که در این صورت میتواند امید به موفقیت داشته باشد.

 

در ادامه به برخی از کاربرد های x10 Pro می پردازیم.
اسکن گنج و دفینه های ارزشمند دفن شده در زیر خاک
استفاده برای مباحث باستان شناسی و گفت تاریخ
اسکن سکه های باستانی

 

استفاده در مناطق معدنی با نویزهای زیاد
امکان استفاده برای پیدا کردن لوله ها و سیم های زیر زمینی
کاربرد تفریحی (کشف انواع فلزات مختلف)
و …

 

ویژگی های ایکس 10 پرومکس کوئست آمریکا
این سیستم تغییر در محتویات و اتصالات داشته است، دسته و اتصالات در ورژن ایکس 10 کوئست بسیار پیچیده و زمانبر بود اما در سری X10 pro max دسته تلسکوپی فیبر کربن که در مدل وی 80 نیز وجود دارد جایگذین شده است و کار را برای کاربر بسیار آسان کرده است.

 

در پک جدید X10 هدفون وایرلس قرار داده است و همینطور امکان اضافه کردن پین پوینتر وجود دارد و کویل سری جدید 14 اینچ میباشد که در عمق زنی بالا بسیار کمک کننده است.

 

فیلم تست و آموزش فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 pro
فیلم تست و آموزش فلزیاب ایکس ۱۰ پرو را میتوانید از کارشناسان  شرکت گوهرباستان بخواهید و در مکالمه تلفنی تمامی سوالات خود را در مورد انواع دستگاه های نقطه زن، پین پوینتر، اسکنر و دریاب شرکت های معتبر خارجی از قبیل.

 

شرکت ماینلب استرالیا
شرکت نوکتا ماکرو ترکیه
کمپانی گرت آمریکا
شرکت لورنز دیپ مکس آلمان
شرکت XP فرانسه
کمپانی okm آلمان
شرکت الکترو اسکوپ آمریکا
و…

 

دریافت کنید و تمامی دستگاه هایی که این شرکت به مشتری خود تحویل میدهد را با گارانتی و ضمانت اورجینال بودن و همچنین مناسبترین قیمت خریداری کنید.

 

کاربری فلزیاب کوئست X10 پرو بسیار آسان می باشد و این سیستم قابلیت بالانس خودکار را دارد و به راحتی میتوانید با این دستگاه در هر مکان و شرایطی حتی زیر آب به کاوش بپردازید.

 

بهترین عملکرد فلزیابایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 pro چگونه است؟
برخی از ویژگی های و امکانات موجود در فلزیاب X10 Pro شرکت کوئست باعث شده است که در هر شرایط و آب و هوایی دستگاه کارایی و عملکرد معقول و کامل رو داشته باشد و کاربر ۱۰۰ درصد عملکرد دستگاه را در جهت کاوش و پیدا کردن اهداف خود بتواند به کار بگیرد.

 

کارایی هایی از قبیل ضد آب بودن و قابلیت غوطه ور بودن در آب تا عمق ۳ متر را میتوان نام برد.

ضد گرد و غبار بودن این امکان را میدهد که کاربر بتواند در هر شرایط آب و هوایی از این دستگاه کار بکشد و بتواند بهترین نتیجه را دریافت کند.

 

ویژگی های ایکس ۱۰ پرو کوئست QUEST X10 pro آمریکایی
ویژگی های فلزیاب ایکس ۱۰ پرو کوئست بسیار زیاد می باشد که در ادامه به صورت تیتر وار به آنها اشاره میکنیم.

 

سیستم سنسور: VLF
صفحه نمایش: 3″ LCD 60x45mm
کویل: TurboD Blade 9×5″ ضد آب
باتری: باتری لیتیوم پلیمری 1000 میلی آمپری برای 8 تا 12 ساعت
روش شارژ: پورت USB-C

 

خروجی صدا: بلندگوی داخلی یا جک هدفون سیم USB-C
محافظت: ضد آب تا عمق 3 متر
حالت های جستجو: ۴ حالت: تمام فلز، سکه، جواهرات و حالت سفارشی
اندازه دستگاه در حالت های مختلف: اندازه جمع شده ۵۵ سانتیمتر و طول نهایی ۱ متر و ۵ سانتیمتر
فرکانس: تک فرکانس، 12 کیلوهرتزی

مطالب پیشنهادی  خرید دستگاه Tm1

 

محدوده شناسه هدف: 1 تا 99 کد جهت شناسایی فلزات.
آرنج: V شکل با پایه نگهدارنده
وزن دستگاه: ۹۰۰ گرم
عملکرد نقطه زنی: نقطه زن
تنظیم تعادل زمین: تنظیم خودکار

 

چراغ قوه: دارد
سایر محصولات شرکت کوئست QUEST آمریکا
شرکت کوئست کالیفرنیا آمریکا محصولات بسیار متنوعی از قبیل نقطه زن و پین پوینتر را دارد که در ادامه آنها را خواهید دید.

 

نقطه زن کوئست وی ۸۰ V80
فلزیاب کوئست وی ۶۰ V60
فلزیاب کوئست کیو ۳۵ QUEST Q35
سیستم فلزیاب کیو 60 کوئست QUEST Q60
پین پوینتر اسکوبا تکتور Scuba Tector
پین پوینتر ایکس پوینتر Xpointer

 

نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10

 

 

 

برای انتخاب بهترین نقطه زن متناسب با کار خود و منطقه کاری خود با ما تماس بگیرید تا بهترین دستگاه گنج یاب را همراه با تست به شما تحویل دهیم و موفقیت شما را تضمین کنیم. و بهترین ها را تجربه کنید. از صفر تا 100 کار کنار شما هستیم.

 

شرکت گوهر باستان

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

خرید و فروش گنج یاب

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

 

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

 

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

 

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

 

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات

خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

 

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید

 

دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

 

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

 

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در

 هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

 

09031959795 felezyab yazd

 

09031959795 fezyab_soltani

 

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

 

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب، طلایاب و تعمیرات فلزیاب : 09031959795 مهندس رجایی

 

برای مشاوره رایگان در مورد علائم و نشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

 

نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست

ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10

 

نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10 نمایندگی فلزیاب کوئست ایکس10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

جهت آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب با شماره زیر تماس بگیرید

اشتراک گذاری مطلب