جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴

Share This Post

جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴

جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴، دستگاه‌های گنج‌یاب به دستاوردهای فناورانه جدیدی دست یافته‌اند، که برتری آن‌ها را نسبت به سابقه‌های گذشته مشخص می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته این دستگاه‌ها می‌توان به دقت بالا در تشخیص اشیاء زیرزمینی، عمق‌یابی عالی و قابلیت اطمینان در شرایط مختلف زمینی اشاره کرد.

 

فناوری پیشرفته‌ای که در این دستگاه‌ها به‌کار رفته است، به کاربران امکان می‌دهد با اطمینان بیشتری در جستجوی گنجینه‌ها و آثار باستانی حضور یابند. بهره‌برداری از آخرین نسل سنسورها و نرم‌افزارهای پیشرفته، این دستگاه‌ها را انتخابی ایده‌آل برای ارائه عملکرد بی‌نظیر در زمینه گنج‌یابی می‌سازد.

 

این دستگاه‌ها با توجه به استفاده از فناوری‌های نوین مانند پردازش تصویر سه‌بعدی، تجزیه و تحلیل داده‌های پیچیده و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، توانایی تمایز و تشخیص دقیق‌تری از اشیاء مختلف را دارا هستند. همچنین، طراحی‌های پیشرفته و استفاده از مواد خاص جهت مقاومت در برابر شرایط سخت زمینی، این دستگاه‌ها را برای کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به گنج‌یابی به یک انتخاب بی‌نظیر تبدیل کرده است.

 

با توجه به رقابت فراوان در بازار دستگاه‌های گنج‌یاب، انتخاب یک مدل با قابلیت‌های مناسب و قابلیت اطمینان بالا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بهترین دستگاه‌ها در سال ۲۰۲۴ توانسته‌اند با توجه به نیازها و انتظارات کاربران، خود را بهبود بخشند و عملکرد بیشتری را ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود، مشاوره با متخصصان و مطالعه نقدها و بررسی‌های تخصصی توصیه می‌شود.

 

در زمینه گنج‌یابی، دستگاه‌هایی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، اغلب دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش‌های پیشرفته با رابط کاربری کاربرپسند، قابلیت اتصال به اینترنت برای به‌روزرسانی داده‌ها و نرم‌افزار، و توانایی ذخیره و به اشتراک گذاری داده‌های جمع‌آوری شده با دیگران می‌باشند.

همچنین، برخی دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های خاصی مانند تشخیص خودکار انواع فلزات، تفکیک آن‌ها از مواد غیرمفید، و قابلیت تعیین عمق دقیق اشیاء زیرزمینی هستند.

 

در نهایت، با توجه به پیشرفت‌های فناوری و تلاش شرکت‌ها برای بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌های گنج‌یاب، امیدواریم که این ابزارهای مدرن، به جامعه گنج‌یابان و باستان‌شناسان در سراسر جهان کمک بیشتری کنند تا به گنج‌های باستانی و ارثیه‌های فرهنگی دست پیدا کنند.

 

لیست جدیدترین دستگاه گنج یاب در دنیا برای سال ۲۰۲۴ را در این مقاله به شما معرفی کرده ایم. اگر قصد دارید در رابطه با قیمت جدیدترین فلزیاب های اطلاعات کاملی داشته باشید، در ادامه با ما همراه شوید. شرکت های بزرگ دنیا که در زمینه تولید طلایاب فعالیت دارند، هر ساله جدیدترین محصولات خود را بعد از تست و آزمایشات لازم روانه بازار جهانی می کنند.

تمامی کمپانی ها سعی دارند، جدیدترین گنج یاب خود را بهتر و حرفه ای تر از محصولات قبلی خود طراحی و پیاده سازی کنند. بنابراین لازم است بدانید که همواره کیفیت و قابلیت های آنها بیشتر می شود.

 

معرفی جدیدترین دستگاه گنج یاب دنیا

لیست جدیدترین گنج یاب های دنیا همراه با قیمت خرید

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه فلزیاب و طلایاب میتوانیم به سیستم هایی اشاره کنیم که دارای تکنولوژی multi IQ مولتی آی کیو هستند.

این سیستم ها دارای چیپست (هسته پردازنده) بسیار قویی هستند که همزمان می توانند هم تفکیک فلزات را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر این بر روی صفحه نمایششان در بالای صفحه vdi وی دی آی فلزات را در نواحی مختلف نشان دهند.

 

جدیدترین گنج یاب های دنیا و ایران سعی دارند، بهترین فرکانس را برای خاک محل کاوش خودشان انتخاب کنند. دستگاه های چند فرکانسی حتی عمق فلز را هم تا حدودی به شما نمایش دهند. شرکت فلزیاب باما به بررسی قوی ترین و کارآمد ترین فلزیاب های جدید که در سال ۲۰۲۴ به بازار می آید پرداخته است.

 

توجه داشته باشید علاوه بر محصولات جدیدی که در آینده ارائه می شود، بهترین گنج یاب ها با بیشترین بازدهی که مربوط به سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ می باشند نیز خدمت شما توضیح داده خواهند شد.

 

فلزیاب کوئست وی ۸۰ پرو QUEST V80 PRO

دستگاه گنج فلزیاب کوئست V80 آخرین محصول شرکت QUEST کوست آمریکا تولید شده در سال ۲۰۲۳ می باشد که دارای تفکیک بسیار قدرتمند به طوری که تا جایی که فلز را سنس می کند قابلیت تفکیک دارد.

همچنین تکنولوژی جدید HYPER MULTI IQ هایپر مولتی آی کیو قابلیت تفکیک بسیار دقیق و عمق زنی بالا توانسته در این مدت کم جای خود را در دل کاوشگران باز کرده و یک سر و گردن بالاتر از حتی محصولات شرکت مینلب استرالیا در بازار ظاهر شود.

توجه داشته باشید محصولات شرکت کوست آمریکا دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به محصولات شرکت های رقیب است. حتی بسیار محصولات کارآمدی از لحاظ قدرت تفکیک و دقت بالا و ضد آب بودن و حتی ضد ضربه بودن هستند که در بازارهای جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

 

لازم است بدانید که این مدل در دو نسخه کوئست V80 و V60 عرضه شده است. مدل وی ۸۰ جدیدترین گنج یاب عرضه شده توسط کمپانی کوئست آمریکایی می باشد.

جدیدترین فلزیاب دنیا چیست

 

گنج یاب کوئست ای ام دی Quest AMD

جدیدترین گنج یاب دنیا مربوط به کوئست ای ام دی آمریکایی است که در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار جهانی می شود. این طلایاب فقط و فقط دارای یک کویل بوده و هیچ صفحه نمایشی ندارد.

طلایاب amd کوئست به وسیله یک اپلیکیشن اختصاصی که ساخت شرکت QUEST آمریکا می باشد کنترل شده و اطلاعات را به اپراتور نمایش می دهد. اپلیکیشن گنج یاب آمریکایی کوئست از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود می باشد.

نتایج اسکن و کل اطلاعات کویل و سنس فلز و نوع فلز و حتی عمق آن به راحتی بر روی گوشی موبایل شما قابل مشاهده است. بنابراین می توان گفت یکی از پیشرفته ترین و بهترین گنج یاب موبایلی مربوط به فلزیاب ای ام دی کوئست می باشد.

 

گنج یاب مانتیکور MANTICORE

فلزیاب مانتیکور آخرین محصول تولید شده شرکت مینلب استرالیا در سال ۲۰۲۳ است که با عمق عالی و تفکیک قوی در رده گنج یاب های دارای تکنولوژی MULTI IQ مولتی آی کیو قرار میگیرد. قابل ذکر است که مانتیکور بهترین طلایاب شرکت مینلب استرالیاست که دارای تکنولوژی مولتی آی کیو می باشد.

بسیاری از کاوشگران و جویندگان طلا در دنیا اقدام به تست فلزیاب مانتیکور کرده اند، آزمایشات انجام شده بازدهی بسیاری بالایی داشته که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر قیمت جدیدترین گنج یاب ماینلب نسبت به بسیاری از محصولات مشابه در رده خود بسیار به صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد.

 

جدیدترین گنج یاب در دنیا
دستگاه گنج یاب اکوناکس ۹۰۰ ماینلب EQUINOX 900

اکوناکس ۹۰۰ در اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار فلزیاب ها آمد که با قیمتی ارزان تر از مانتیکور توانسته فروش خوبی را در بازار داشته باشد این طلایاب نیز دارای تکنولوژی MULTI IQ مولتی آی کیو می باشد.

بنابراین یکی از جدیدترین دستگاه های گنج یاب در دنیا مربوط به اکوناکس ۹۰۰ ماینلب است که با تفکیک متوسط و عمق زنی متوسط میتواند به شما امکان سنس انواع فلزات و تفکیک خوب و نمایش عمق حدودی فلز سنس شده را بدهد.

 

لازم است بگوییم که یکی از محصولات پر فروش بازار جهانی و بین نمونه های هم رده را equinox 900 به خود اختصاص داده است. در فیلم تست این گنج یاب افراد کاوشگر موفقیت های زیادی را بدست آورده اند. تمامی گفته های ما بر اساس تحقیقات و تست های انجام شده می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آنها کنید.

 

گنج یاب جی پی زد ۷۰۰۰

با وجود اینکه جی پی ۷۰۰۰ ماینلب در لیست جدیدترین گنج یاب دنیا قرار نگرفته است، اما محبوبیت و قدرت بی نظیر آن سبب شده تا در اینجا اشاره ای به آن داشته باشیم. دستگاه فلزیاب GPZ 7000 جزو یکی از شاهکارهای شرکت مینلب استرالیا می باشد که هنوز هم به عنوان پیشرفته ترین گنج یاب در دنیا شناخته می شود.

 

اگر قصد خرید یک دستگاه فلزیاب پیشرفته هستید که هم رده و قدرت دستگاه های گنج یاب جدید در ایران و جهان را داشته باشید، یکی از گزینه های مهم برای شما جی پی زد ۷۰۰۰ خواهد بود. این دستگاه طلایاب دارای قابلیت عمق زنی بالایی می باشد، همچنین در فیلم های تست انجام شده بهترین نتیجه را برای کاوشگران به همراه داشته است.

 

دستگاه گنج یاب لورنز زد ۲

فلزیاب لورنز زد ۲ جدیدترین گنج یاب شرکت دیپ مکس آلمان می باشد. این دستگاه هم همانند گزینه قبلی در لیست جدیدترین ها قرار نمی گیرد، اما به دلیل بازدهی بسیار بالا و رضایت زیاد از آن، در این بخش اشاره ای هم به آن خواهیم داشت.

 

ما بیشتر قصد داریم تا بهترین گنج یاب های دنیا را به شما معرفی کنیم که موفقیت ۱۰۰ درصدی را برای شما به همراه داشته باشد. در جدول عمق زنی لورنز زد تو اگر مشاهده کرده باشید، این سیستم از ۱ متر تا ۵ متر عمق زنی را برای شما انجام خواهد داد.

 

 

فلزیاب ایکس پی دئوس ۲ XP DEUS 2

ایکس پی دئوس ۲ محصول شرکت ایکس پی فرانسه بوده و یکی از سیستم های متوسط بازار در سال ۲۰۲۳ بوده و از تکنولوژی multi iQ مولتی آی کیو پشتیبانی نمیکند و فقط دارای هدفون و کویل و کنترل یونیت وایرلس است و تنها گزینه جذاب این فلزیاب وایرلس بودن قطعات آن است که سیم را در زمان کاوش حذف کرده است

 

ما در شرکت فلزیاب با ما نهایت تلاشمان این است که اطلاعات کامل سیستم ها را در اختیار شما قرار دهیم تا شما با دیدی باز تر و واقع گرایانه تر بتوانید بهترین گنج یاب در ایران را انتخاب و خریداری کنید.

 

قیمت جدیدترین گنج یاب دنیا چقدر است؟

قیمت جدیدترین دستگاه گنج یاب در حال حاضر چیزی حدود ۵۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان است. شما برای خرید لازم است ابتدا نیاز ها و اهداف خود را به خوبی مشخص کنید. در نهایت تنها برای اهداف مشخص خود می توانید ارزان ترین فلزیاب را خریداری کنید.

 

از طرفی ممکن است اهداف شما بزرگ باشند، برای مثال شما بخواهید دفینه های بزرگ و اتاقک ها را مورد کاوش قرار دهید، در این صورت لازم است بهترین گنج یاب ها با عمق زنی بالا را برای کار خودتان انتخاب کنید.

 

به صورت کلی قیمت بر اساس نوع دستگاه که تصویری یا بوقی باشد متفاوت است. برخی شرکت ها همچون ماینلب، او کا ام، گرت، نوکتا ماکرو، متال دتکتور و … به دلیل معروف بودن، قیمت گنج یاب های جدید خود را گران تر وارد بازار می کنند. در حالی که شرکت هایی همچون کوئست آمریکا با داشتن محصولات فوق العاده با کیفیت، قیمت ارزان تری برای محصولات جدید خود در نظر می گیرد.

 

نتیجه گیری

قیمت خرید جدیدترین گنج یاب در دنیا را می توانید از طریق صفحه قیمت ها مشاهده کنید. ما به عنوان نماینده رسمی فروش بهترین دستگاه های فلزیاب در ایران تمام تلاش خود کرده ایم تا پیشرفته ترین مدل ها را برای شما موجود کنیم. همچنین لازم است بدانید که ضمانت ۱۰۰ درصد اصلی و اورجینال بودن را به شما می دهیم، تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

 

لیست جدیدترین دستگاه گنج در ایران و جهان به مرور بروزرسانی شده و محصولات جدید از شرکت های مختلف به آن اضافه خواهد شد. همچنین با معرفی فلزیاب های جدید ، احتمال حذف گزینه های قدیمی از این لیست وجود دارد. بنابراین اسم آنها را به خاطر بسپارید.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب 2024

 

شرکت گوهر باستان

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

خرید و فروش گنج یاب

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

 

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

 

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

 

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

 

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات

خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

 

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید

 

دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

 

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

 

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در

 هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

 

09031959795 felezyab yazd

 

09031959795 fezyab_soltani

 

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

 

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب، طلایاب و تعمیرات فلزیاب : ۰۹۰۳۱۹۵۹۷۹۵ مهندس رجایی

 

برای مشاوره رایگان در مورد علائم و نشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

 

جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین

 دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴  جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ جدیدترین دستگاه گنج یاب ۲۰۲۴ 

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch