ردیاب فیتزجرالد Treasure Navigator|شرکت فلزیاب گوهرباستان|09031959795

Treasure Navigator9795

Share This Post

ردیاب فیتزجرالد Treasure Navigator|شرکت فلزیاب گوهرباستان|09031959795

 

 

 

ردیاب فیتزجرالد Treasure Navigator|شرکت فلزیاب گوهرباستان|09031959795

 

ویژگیهای ردیاب شعاع زن Treasure Navigator

هنگامی که یک سیگنال فرکانس پایین قوی از طریق کاوشگر دستگاه به زمین منتقل می شود ، موج مورد استفاده از فرکانس پایین ویژه ای برخوردار است که مسافت های زیادی را در زمین طی می کند. مسیر سیگنال با کمترین مقاومت را از زیر زمین عبور می کند. جستجوی فلزات گرانبها برای دستگاه از طریق تغییر فرکانس سیگنال انجام می شود.

اگر فلز یا هدف بسیار رسانا در مسیر سیگنال قرار داشته باشد ، در طول مسیر با مقاومت کمتری مواجه شده ویک موج حامل سیگنال قوی تر به کاوشگر گیرنده باز خواهد گشت. وقتی این اتفاق می افتد نشانگر و چراغ دستگاه روشن می شود و اندازه و مقدار سیگنال برگشتی در کنترل پنل نویگیتور نشان داده خواهد شد. با استفاده از این فناوری ، اکتشافات بسیاری در یونان ، مکزیک ، فیلیپین و  ایالات متحده انجام شده است.

دستگاه برای پوشش 5 کیلومتر مربع ، تا عمق 70متر کاربرد دارد و انداره و شکل هدف جستجو را مشخص می کند.با کمک این فناوری گنج ها ، رگه های طلا ، و غارها را میتوان یافت و آنچه دستگاههای قدیمی نتوانستند بیابند می توان پیدا کرد. در بسیاری از موارد ، دستگاههایی با فناوری قدیمی، ذخایر زیادی از طلا یا نقره را از دست دادند. بسیاری از گنجینه ها به همین دلیل ازدست رفته اند.

اکنون به این مکانها برگردید و با دستگاه Fitzgerald Treasure Navigator که ابزاری اثبات شده مبتنی بر فناوری امروز است. به دنبال این مکانها بگردید آیا می خواهید سکه ها یا شمشهای عمیقاً مدفون شده را پیدا کنید؟ به دنبال شمش طلای اسپانیایی یا گنج دفن شده هستید؟ یا شاید شما به دنبال، تونل یا غار هستید؟ Fitzgerald Treasure Navigator توسط شکارچیان گنج برای یافتن قطعات الکترونیکی طلا ، نقره ، مس و برنج نیز به کار می رود.

قدرت ردیابی اشیا مدفون

این دستگاه با شناسایی این موارد  که در زیر خاک مدفون بودند با موفقیت بسیارعمل کرده است مهندسان تحت هدایت ما ، با استفاده از سیستم مقاومت القایی، از روشی در استفاده از امواج الکترونیکی ویژه ای که زمین را جستجو می کند و مقاومت برگشتی موج را اندازه گیری می کنند ، استفاده می کنند.

این شبیه به یک آشکارساز فلزی استاندارد است ، در حالی که اگر از فلزیاب ساده استفاده کنید شما به اندازه کویل جستجو محدود می شوید ،و عمق و پوشش منطقه بسیار کمی برخلاف سیستم مقاومت سنج در اختیار شماست با Fitzgerald Treasure Navigator سیگنالی ارسال می شود تا به دنبال اهداف به عمق 200 پا باشید.

مقدار زمان صرفه جویی و زمینی را که می توانید پوشش دهید تصور کنید!، عملکرد این دستگاه به کمک زمینه های تابش الکترون آزاد است. تمام فلزات گرانبها دفن شده به دلیل باران اسیدی ، برف و سایر مواد شیمیایی دچار زوال جزئی می شوند. هنگامی که اسید و پرتوهای فوق العاده زیاد با فلزات تماس می گیرند ، یک میدان تابش الکترونی آزاد ایجاد می شود.

وقتی جسمی فلزی در عمق خاک پنهان است. هنگامی که دستگاه یک موج حامل سیگنال را به داخل زمین می فرستد و سیگنال پراکنده می شود. میدان تابش اطراف فلز گرانبها را پیدا می کند و به طور خودکار با آن تنظیم می شود. دستگاه بازگشت سیگنال را اندازه گیری می کند. همانطhttp://felezyabyazd.irور که افت مقاومت نشان می دهد میتوان محدوده های طلای یا نقره را کشف کرد.

Fitzgerald Treasure Navigator هدف را پیدا می کند. پس از مشخص شدن هدف ، می توان عمق آن را تعیین کرد. با استفاده از موقعیت یابی و خواندن مقادیر ، اندازه و شکل اهداف تعیین میشود.

نحوه کار با Fitzgerald Treasure Navigator

Fitzgerald Treasure Navigator برای بهره برداری نیاز به مجوزهای خاصی ندارد. از مواد منفجره یا مواد شیمیایی مانند سایر سیستم ها استفاده نمی کند. این دستگاه فلزات غیر آهنی و تونل ها یا معادن متروکه را پیدا می کند. این دستگاه می تواند به سرعت تنظیم شود و در چند دقیقه کار جستجو را انجام دهد.

نویگیتور از یک باتری  قابل شارژ 12 ولت تغذیه می کند و باتری و سیستم شارژ آن در دستگاه تعبیه شده است. سیگنال موج  بین میله های زمین با قدرت اندازه گیری در چند جهت مختلف ارسال می شود. این امر باعث می شود که در زیرزمین اهداف احتمالی قابل بازیابی باشد اگر کنتور ونشانگر دستگاه مقاومت کمی را نشان دهد ، احتمالاً دستگاه مقادیر بزرگی از فلز را کشف کرده. نویگیتور علاوه بر طلا و آهن برای قلع نیز کاربرد دارد.

  • مجهزربه پردازنده و سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS)
  • نمایش طول و عرض جغرافیایی ارتفاع و زمان
  • نشانگر باتری
  • صفحه ال ای دی با روشنایی زیاد و خواندن زیر نور خورشید
  • کنترل پنل آسان
  • کلید لمسی
  • تنظیم LRL برای تصحیح هدف یابی
  • فیلتر حذف و جلوگیری از خطا

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب  حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

telegram

instagram

ادرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات :   GOHARBASTAN@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس نظری:09199697033

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت گوهرباستان با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :09199697033

گنج یابی

فلزیاب های برتر دنیا

پینترست

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

gang
نشانه گنج

تفسیر دالان ها در گنجیابی

تفسیر دالان ها در گنجیابی تفسیر دالان ها در گنجیابی دالان ها در کارهای مهم دیده شده اند و اکثرا دارای هدایایی هستند. توجه کنید

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch