عمق دفینه درخت توت

عمق دفینه درخت توت

Share This Post

شاید نظر عموم مردم این است که همه درختان کهنسال نشانه دفن هستند مانند عمق دفینه درخت توت اما واقعیت اینطور نیست. گاهی علامت داربرای نشان دادن مسیر کاروان ها … گاهی آثار باقی مانده از زندگی عادی گذشته یا این اعتقادات گذشته است …. همه جوانب باید در نظر گرفته شود و پس از بررسی کامل او به این نتیجه رسید که درخت کهنسال پیدا شده نشانه های مختلفی را نشان می دهد.

فهرست ها

موزیک را قرار دهید

نکات مهم برای پیدا کردن عمق گنج، عمق دفینه درخت توت

 

در گذشته برای علامت دفن از درختان به طرق مختلف استفاده می شد که هر درخت برای نیاکان معنی خاصی داشت، مثلاً عمق، فاصله، نوع بار و غیره. تعداد آن با نوع درخت بیان می شد. از درختانی مانند چنار، گردو، بید، آزاد، داغداغان، زالزالک از توت و سرو زیاد استفاده می کنند درختانی که عمر بسیار بالایی دارند همیشه به عنوان نشانه استفاده می شدند قبر را در فاصله معینی از آن درخت دفن کردند.

 

ایا عمق دفینه درخت نقشه گنج را به ما نشان می دهد ؟

 

البته عده ای برای این گونه دفن ها نقشه هایی تهیه کردند، اما بیشتر آنها بدون نقشه هستند و نسل به نسل منتقل شده اند. درخت سرنگ یکی از مهم ترین این درختان است مشاهده شده است که در کنار آن کوره ای قرار دارد و عمق کندن آن چهل سانتی متر است.

 

 

عمق دفینه درخت توت

 

عمق دفینه درخت توت ، دو درخت که همیشه اطراف آنها بارهایی است، یکی گرم است و یکی چنار وینک البته به نظر من بیشتر درختان بعد از اسلام هستند و قدیمی نیستند یک چیز در مورد درخت چنار که از یکی شنیدم این است که اگر دو چنار در کنار هم یا در وسط باشند. طول وسط دو درخت و به همان فاصله از درخت آخر را طی می کنیم به سمت طلوع یا غروب خورشید راه می رویم.

 

درخت توت

 
 

که حدود شش هزار سال عمر می کند. با توجه به ریشه در خت توت می توانید نشانه های عمق گنج را پیدا کنید از گذشته بین نیاکان ما روسوم بود که برای خدایان مختلف در کنار درختان طلا و زیورالات به اندازه ریشه درخت توت دفن کنند به همین دلیل است عمق دفینه درخت توت کمک بزرگی برای پیدا کردن گنج می کند.

 

سرو عمق دفینه درخت توت

 
 

که در حال حاضر چهار هزار سال قدمت دارد عمق دفینه درخت توت .درخت داغداغان که در حال حاضر 4500 سال قدمت دارد.درخت آزاد که دو هزار سال عمر می کند و در جنگل های شمال ایران به وفور یافت می شود.درخت چنار حدود هفتصد سال عمر می کند و پس از آن هر سال یک بار خودکشی می کندمی سوزد تا ناپدید شود و این خودسوزی چندین سال طول می کشد. مثل درخت چنار امامزاده صالح با قدمتی حدود 900 سال. عمق دفینه درخت توت

 

 

درخت نارون

 

درخت نارون حدود پانصد سال عمر می کند. درخت پیر نیز حدود پانصد سال عمر می کند. درختانبا عمر طولانی بیشتر نشانه بار است و بار هر کدام با دیگری متفاوت است. فرض ملکی که در نزدیکی درخت سرو یافت می شود مانند ملکی است که در کنار سرو یافت می شود. همیشه متفاوت بوده است. دو درخت دیگر نیز دیده شده است که در کنار آنها دفن شده اند، یکی درخت توت و دیگری درخت کهنسال.

 

درخت اوروس

 

درخت دیگری به نام اوروس وجود دارد که در مناطق خشک و عمری دیده می شود حدود 2000 سال قدمت دارد. موارد متعددی در دامغان دیده شده است اگر دو درخت در نزدیکی چشمه یا قنات حداقل 300 سال قدمت داشته باشند و دو درخت در یک راستا باشند. قبله باید از درخت به قبله نزدیکتر باشد، یک قدم بزرگ به طرف درخت دیگر رد پای چپ را بردارید و نیم متر جلوی آن را بین 70 سانتی متر و عمق یک متر حفر کنید ممکن است هزینه ای داشته باشد، اگر 135 سکه در خمره وجود داشته باشد، این هزینه است و باید باشد. به دنبال سه سنگ بزرگ یا سه درخت در اطراف باشید بگذارید مثلث قرار گیرد، بار اصلی در مرکز مثلث است.

 

اگر درخت سرو

 

اگر نزدیک چشمه باشد، ممکن است دفن در داخل چشمه پلمپ شود درباره درخت در حال سوختن به دنبال تپه رو به طلوع آفتاب باشید درخت باز باید 1.5 متر به سمت قبله برود و عمق آن از 2.5 متر بیشتر نباشد. درخت سنجد یا سنجد یک متر جلوتر از درخت قبله یا بیت المقدس ممکن است محل دفن باشد درخت موز ممکن است یک سنگ کاسه ای در اطراف خود داشته باشد که قبر آن 7 تا 8 است قدم به سمت طلوع خورشید است.

 

درخت تدفین

 

درخت دیگری که نماد تدفین است، درخت سقز است که در هیچ کتابی نوشته نشده است از دوستان نقل شده است که بیشتر دفن های زیر درخت مربوط به دوران اسلامی است و تعابیر مختلفی دارد. آنها دارند، اما اگر شما خوش شانس باشید و شانس با شما باشد، عمق چنین اهدافی بسیار کم است.

آنها وجود دارند، مثلاً حتی من تا عمق 80 سانتی متری شنیدم و عمق آنها از 2 متر بیشتر نیست. درختان رو به قبله نیز بسیار مهم هستند.

گوهر باستان

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

gang
نشانه گنج

تفسیر دالان ها در گنجیابی

تفسیر دالان ها در گنجیابی تفسیر دالان ها در گنجیابی دالان ها در کارهای مهم دیده شده اند و اکثرا دارای هدایایی هستند. توجه کنید

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch